Nejlepší na vrstvení je, že existuje řada variant! Stačí vám pár základní kousky, jako je jednobarevné tričko a džíny. K nim dokupujte kousky různých barev, vzorů a materiálů. Už při nákupu těchto kousků se zamyslete, protože musí jít vzájemně nakombinovat!
Nebojte se kombinovat kontrastní barvy, módní styly a odlišné materiály. Právě to je na vrstvení nejzábavnější. V posledních letech se nosí něžné romantické topy, často obohacené o krajku. Že se vám to k ničemu nehodí, protože jste spíše rockerka? Obsahuje váš šatník křiváky a kožené kalhoty? Ideální! Rockerský styl, který je tvrdší, krásně doplníte romantickým tričkem! Dokonalý kontrast, který k sobě ale pasuje!
Koukala jste se v obchodě po tom nesmyslně dlouhém svetru, který vám sahal až ke kolenům? Kupte si ho a slaďte ho s kratší bundou! U vrstvení je výhodou to, že delší kousky skvěle pasují k těm kratším. Máte ráda prodloužená trička? Oblékněte si pod něj legíny, které budou plnit funkci punčocháčů! Zatrčíte-li je do kozaček, nikdo to nepozná! Navíc jsou extrémně pohodlné.
Co nikdy neomrzí, je bílá košile. Máte už dost klasiky? Přetáhněte přes ni svetr nebo mikinu! Pokud máte jednobarevnou košili, nemusíte se bát vzorovaných mikin a různých potisků. Pokud se bojíte vrstvit tyto dva kousky dohromady a přesto se vám tento trend líbí, poohlédněte se po mikinách, které mají košili již všitou. To znamená, že budete mít jednu vrstvu, ale nikdo to nepozná.
Oversized kousky, které jsou aktuálně dostupné ve všech obchodech, kombinujte s úzkými kalhotami a tílkem! Vypadá to skvěle, když vám vykoukne zpod velkého svetru krajkované ramínko!
Vrstvení není pasé ani v zimním období. Dejte dohromady rolák, svetr a kabát. Další variantou je například sako a bunda. Budete vypadat stylově a v žádném případě vám nebude zima. Čím více vrstev, tím větší teplo. Nezapomínejte na šátky a šály. Ty skvěle doplní a doladí outfit do posledního detailu. K tmavým kouskům vybírejte světlou šálu a naopak!
Vždy se ale dívejte na to, aby jednotlivé vrstvy korespondovaly. Všechno musí vypadat jako záměr! Potřebujete-li inspiraci, prohlídněte si časopisy a propagační materiály vaší oblíbené značky. Internet je nekonečná studnice zdrojů.